2011. június 11., szombat

Háztartási praktikák I.

Villany: elektronikus formában megkaptam Polcz Alaine Főzzünk örömmel c. könyvét. Ott számos remek ötlet szerepel (szűkös időkben írta). Vertem a fejem a falba, hogy pl. miért nem jutott eszembe kikapcsolni a hűtőt télen, hisz a spejzben volt olyan hideg (ha nem hidegebb), mint a hűtőben. Notóriusan kapcsolgatom még az elosztókat is.

Víz: minthogy (sajnos) a fürdőszobánk még nincs kész, dézsában fürdünk. Melegítjük a vizet a fürdéshez. Szerintem hármunkra nem fogy el több mint 15-20 l víz. Van egy kút a kertben, azt akarjuk rendbe hozatni, és nyáron onnan locsolni a kertet.

Egészségmegőrzés, gyógyszerek: talán itt költök egy kicsit többet. J-nek veleszületett hörgőszűkülete van. Ez fél éves korában nagyon sok gondot okozott (kórházból ki-be). Aztán elegem lett a történetből, és a gyógyszerterhelésből, így kerestem valami alternatív megoldást. Nekünk az aromaterápia vált be. Bármennyibe is kerül pl. a hörgőtágító olaj, az mindig van itthon (meg még jópár más...:-)). Ez lett az én hobbim, kedves elfoglaltságom, szerelmem.
A kozmetikumokat is így állítom elő magunknak és a fogkrémet is.

Csicsóka (58. hsz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése